Image Header

Vilkår og betingelser

Body

T&Cs – Chiquita DM3 Reklamekampagne

________________________________________

 

FULDE VILKÅR OG BETINGELSER:

1.            Reklamekampagne for indbyggere i Danmark, med undtagelse af ansatte hos Chiquita Brands International Sàrl ("Kampagnearrangøren") samt deres familiemedlemmer, repræsentanter eller andre, der er professionelt associerede med administrationen af reklamekampagnen.

2.            Alle konkurrencedeltagere skal være mindst 18 år.

3.            Mange vil deltage, men kun få vil vinde en præmie.

4.            Daglig kampagne fra den 6. maj 2017 kl. 7 til den 30. juli 2017 kl. 23 ("Kampagneperioden").

5.            Hver kampagnedag begynder kl. 7 og slutter kl. 23.

6.            Internetadgang er påkrævet for at kunne deltage.

7.            Find adgangskoderne på klistermærkerne på Chiquita bananerne for at deltage i konkurrencen. Gå derefter ind på kampagnens webside på Chiquita.com/play, vælg land og svar på det spørgsmål, der dukker op øverst på registreringsskemaet, og derefter enten 1) følg trinene for at oprette en konto (det skal kun gøres én gang), log derefter ind, indtast én klistermærkekode og klik "Send", eller 2) indtast én klistermærkekode, udfyld registreringsskemaet og klik "Send". Den første indtastning foretaget i, eller umiddelbart efter, et vindende øjeblik vinder en præmie. Deltagerne vil straks blive informeret på skærmen, hvis de har vundet samt hvilken præmie, de har vundet. Straks præmierne er blevet fordelt på forhånd på tilfældige vindende øjeblikke i løbet af kampagnedagene i kampagneperioden (præciseret efter time, minut og sekund) via et sikkert, uafhængigt verificeret computersystem. Følgende straks præmier kan vindes i kampagneperioden:

•             150 picnictæpper

•             150 solskærme til bilen

8.            Hvis du har oprettet din konto og du er logget ind, har du mulighed for at dreje lykkehjulet. Det dukker automatisk op, når du logger ind, én gang hver dag. Det giver dig chancen for at låse op for en ny klistermærkekode og yderligere en mulighed for at vinde en præmie.

9.            Derudover vil alle indtastninger, som er foretaget i løbet af ugen, automatisk deltage i en ugentlig lodtrækning med chance for at vinde en særlig ugentlig præmie. Når kampagnen slutter vil 20 vindere have vundet en Bluetooth højttaler. 

10.          I løbet af kampagneperioden vil der være 30 forskellige tilgængelige koder, og hver deltager vil kun kunne indtaste hver de 30 koder én gang, så der i alt er 30 muligheder for at vinde en præmie.

11.          Alle indtastninger skal foretages direkte af den person, der deltager i kampagnen. Indtastninger, der foretages online via makroer, et script eller ved brug af automatiske enheder eller processer eller noget forsøg på at indtaste en kode mere end én gang, er ikke tilladt, og alle indtastninger af denne art vil blive diskvalificeret.

12.          Kampagnearrangøren forbeholder sig retten til, efter rimelig vurdering, at diskvalificere enhver deltager, hvis opførsel er i modstrid med ånden i vilkår og betingelser eller kampagnens intentioner, samt at erklære nogle eller alle indtastninger på baggrund af en sådan opførsel for ugyldige.

13.          Præmierne kan ikke ombyttes til pengebeløb eller alternative præmier, hverken helt eller delvist.

14.          Alle præmier udloddes så længe, de er tilgængelige, og kampagnearrangøren forbeholder sig retten til at erstatte med en alternativ præmie af samme eller større værdi.

15.          Vinderne vil modtage deres præmier med posten inden for 28 dage efter afslutning på kampagnen.

16.          Hvis vinderen af en kampagnepræmie viser sig ikke at kunne kontaktes eller ikke gør krav på sin præmie inden for 4 uger efter notifikation via e mail, vil han/hun anses for at have givet afkald på præmien.

17.          Alle oplysninger på denne webside er en del af vores vilkår og betingelser. Alle deltagere accepterer at være forpligtet af disse vilkår og bestemmelser. Ved at deltage bekræfter deltagerne, at de er mindst 18 år.

18.          Der tages intet ansvar for besvarelser, der går tabt, ødelægges eller forsinkes, uanset grunden.

19.          Kampagnearrangøren forbeholder sig retten til at verificere alle deltagere, ikke begrænset til, men inklusive navn, adresse og alder.

20.          Besøg www.play.chiquita.dk efter 30. juli 2017 for en liste over vinderne.

21.          Kampagnearrangørens beslutning er endelig. Der vil ikke blive deltaget i korrespondance.

22.          Kampagnearrangøren har intet erstatningsansvar over for deltagerne eller en eventuel tredjepart for eventuelle skader, der måtte opstå på grund af præmierne eller kampagnen, eller som er forbundet hermed. Ved deltagelse accepterer deltagerne, at kampagnearrangøren ikke er ansvarlig for eventuelle skader, som måtte opstå ved brugen af de vundne præmier.

23.          Ved at deltage accepterer deltagerne, at deres personlige data indsamles og bearbejdes samt offentliggøres på internettet på play.chiquita.de, hvis de finder en præmie

24.          Ved at deltage accepterer deltagerne og giver deres tilladelse til, at deres personlige data overføres og lagres på kampagnearrangørens servere, der er placeret i Storbritannien. Kampagnearrangøren garanterer ikke kontinuerlig uafbrudt eller sikker adgange til websiden. Talrige faktorer, som er uden for kampagnearrangørens kontrol, kan påvirke websidens drift. Der tages intet ansvar for eventuelt besvær med indtastning eller eventuelle indtastninger, der forsinkes eller korrumperes.

25.          Se vores fortrolighedspolitik for oplysninger om, hvordan dine personlige data vil blive behandlet og anvendt, på følgende link

26.          Disse vilkår og betingelser styres af den lokale lovgivning i deltagernes land.

 

Kampagnearrangør: Chiquita Brands International Sàrl, A-One Business Centre - B4, La Pièce, Route de l'Etraz, 1180 Rolle, Schweiz.

 

 

 

Chiquita

Grusomme Mig 3

Udfordring på de sociale medier

Officielle regler

 

 

1. REGLER

Disse vilkår og betingelser (i det følgende kaldet "vilkår og betingelser" beskriver de officielle regler for Chiquita Grusomme Mig 3‑udfordringen på de sociale medier (i det følgende kaldet "reklamekampagne").

Deltagelse i denne reklamekampagne er gratis. Køb eller betaling af nogen art er ikke nødvendigt for at deltage i denne reklamekampagne eller for at vinde.

Ved at deltage i reklamekampagnen accepterer og indvilliger du fuldt ud og uden forbehold i disse officielle vilkår og betingelser, de gældende [Facebook]‑brugsbetingelser og eventuelt yderligere vilkår og betingelser, der er specifikke for reklamekampagnen, som formidles af Chiquita.

Denne reklamekampagne er på ingen måde sponsoreret, støttet, administreret af eller associeret med Facebook Eventuelle spørgsmål vedrørende denne reklamekampagne skal rettes til Chiquita og ikke Facebook. Du skal dog registrere dig via din Facebook‑profil. Applikationen vil få adgang til data valgt af dig i dine personlige Facebook‑profilindstillinger.

 

2. ARRANGØREN

Reklamekampagnen er arrangeret af:

Chiquita Denmark (i det følgende kaldet "Chiquita" eller "arrangøren")

[Cylindervägen 12, P.O. Box 4066, S-13104 Nacka, Sverige]

For information eller spørgsmål i forbindelse med denne reklamekampagne rettes kontakt til infoDK@chiquita.com  

 

3. DELTAGERNE

Alle ægte personer over 18 år, som har bopæl i Danmark kan ansøge om deltagelse i reklamekampagnen. Ved at deltage i reklamekampagnen bekræfter du, at du er mindst 18 år.

Følgende personer er udelukket fra deltagelse i reklamekampagnen:

  • Alle personer under 18 år
  • Ansatte hos Chiquita Brands International Sarl og tilknyttede firmaer
  • Ansatte og andet personale i tredjepartsselskaber, der er (in)direkte involveret i at skabe, udvikle, arrangere og/eller administrere denne reklamekampagne
  • Familiemedlemmer til de ovennævnte ansatte (forældre i opadgående eller nedadgående linje, ægtefæller, samlevende, søskende)

 

4. VARIGHED

Reklamekampagnen begynder 31. juli og slutter 13. august. Efter denne dato kan der ikke indsendes flere bidrag til reklamekampagnen.

 

5. SÅDAN DELTAGER DU:  Dette er en reklamekampagne på de sociale medier, hvor arrangøren er interesseret i at se, hvordan du "udklæder din banan som en Minion" ved hjælp af grafiske reklameklistermærker ("klistermærker"), som findes på klaser af Chiquita‑bananer i løbet af reklamekampagneperioden (så længe lager haves). Klistermærkerne kan også downloades GRATIS på play.chiquita.dk/gallery , eller du kan lave/skabe dit eget tøj/tilbehør som "gør det selv"‑projekt, når du skal klæde din banan på.

 

Når du har givet din banan tøj på med en af de ovennævnte metoder skal du tage et billede af din "udklædte" banan (dit "foto"). Læg det ud på en af siderne på de sociale medier, der er vist nedenfor og inkludér hashtagget [#UdklædMinChiquita] for at deltage i konkurrencen ("bidrag").   Du kan tilføje en valgfri skriftlig kommentar til dit indlæg. Du kan deltage via en af følgende metoder:

 

Via Facebook – [Følg Chiquita på Facebook http://play.chiquita.com/gallery. Del dit billede og brug hashtagget #UdklædMinChiquita. Opslaget og din profil skal være helt offentlig for at Chiquita kan se dit opslag, så du kan deltage i udfordringen]. Alt indhold i bidraget skal indsendes i overensstemmelse med Facebooks brugsbetingelser på https://www.facebook.com/legal/terms.

 

6. TILGÆNGELIGE PRÆMIER: Det bedste foto vil blive udvalgt på baggrund af en vurdering som defineret nedenfor. Vinderen vil modtage en bærbar højttaler som præmie med posten inden for 28 dage.

 

Præmien kan ikke ombyttes til kontanter eller en alternativ præmie, hverken helt eller delvist. Alle præmier udloddes så længe, de er tilgængelige, og arrangøren forbeholder sig retten til at erstatte dem med en alternativ præmie af samme eller større værdi.

 

Der er ingen grænse for, hvor mange bidrag, du kan indsende. Oprettelse af falske konti på Twitter, Facebook eller Instagram er forbudt. Der kan være udgifter forbundet med beskeder og databrug; tjek dit mobilabonnement for priser og detaljer. Deltagelse kan muligvis ikke lade sig gøre hos alle teleselskaber.  I tilfælde af en tvist i forhold til et bidrag vil den autoriserede kontoejer af den anvendte Facebook‑konto, som er brugt til deltagelsen, blive anset for at være deltageren.  Den "autoriserede kontoejer" er den ægte person, der er tildelt kontoen af udbyderen af onlinetjenesten eller anden organisation, der er ansvarlig for at uddele konti.  Du kan blive bedt om at vise bevis for, at du er den autoriserede kontoejer.

 

Når du indsender dit bidrag erklærer du dig enig i, at dit bidrag overholder disse officielle regler, samt at arrangøren efter eget skøn kan diskvalificere dit bidrag af hvilken som helst årsag på hvilket som helst tidspunkt, herunder hvis arrangøren efter eget skøn beslutter, at bidraget ikke overholder disse officielle regler på en eller anden måde eller på anden vis indeholder uacceptabelt indhold, hvilket afgøres af arrangøren efter eget skøn.

 

Vinderne vil blive offentliggjort på Facebook den 15. august og vil blive kontaktet af Chiquita via en privat besked.

 

7. VURDERING: Et dommerpanel udvalgt af arrangøren efter eget skøn (“dommerne”) vil vælge det bedste foto blandt alle gyldige bidrag på baggrund af følgende elementer: Kreativitet, fotografisk kvalitet og komposition.  Dommerne vil sammen udvælge vinderen, som vil få besked via privat besked på Facebook. Dommernes beslutning er endelig og bindende og kan ikke appelleres. Arrangøren er ikke ansvarlig for eventuelle vinderbeskeder, der går tabt, opsnappes eller som af en eller anden årsag ikke modtages af den potentielle vinder. Hvis den potentielle præmievinder, på trods af en rimelig indsats, ikke svarer inden for fem (5) dage efter første kontaktforsøg, eller hvis en præmie eller præmiebesked returneres som uafhentet eller ikke kan leveres til en sådan potentiel præmievinder, kan en sådan potentiel præmievinder miste den pågældende præmie, og der kan vælges en alternativ præmievinder. Hvis den potentielle præmievinder viser sig at være ikke berettiget, eller hvis han eller hun ikke har overholdt de officielle regler eller af en eller anden grund afviser at modtage den gældende præmie, kan en sådan potentiel præmievinder blive diskvalificeret og en alternativ finder kan vælges.

Fotos eller kommentarer, der overtræder de gældende brugsbetingelser for Facebook samt den gældende lovgivning, vil blive slettet uden varsel, og deltageren vil blive udelukket fra reklamekampagnen. Deltagerne vil blive holdt ansvarlige for deres egne billeder og kommentarer.

 

8. IMMATERIALRETTIGHEDER: Når du deltager, repræsenterer du og bekræfter, at alle immaterialrettigheder relateret til dine billeder/fotos indsendt i forbindelse med denne reklamekampagne eksklusivt er dine eller at du har indhentet licens til at anvende dem fra den virkelige rette ejermand.

 

Når du deltager i denne reklamekampagne giver du Chiquita rettigheden til at anvende og offentliggøre (på verdensplan og via internettet) de indsendte billeder/fotos til reklamemæssig, handelsmæssig og promotionbrug uden varsel, redegørelse eller godkendelse og uden yderligere vederlag.

 

Du giver Chiquita en ikke-eksklusiv, uigenkaldelig, ubetinget og gratis licens i hele periodens varighed til de beskyttede rettigheder til at kopiere, offentliggøre, distribuere, reproducere, kommunikere eller på anden vis anvende tekster på hvilken som helst måde og på hvilket som helst medie, herunder vægopslag på alle sociale medier, med det formål at dele nyheder fra reklamekampagnen med deres fans.

 

Chiquitas brug af billeder/fotos indsendt af dig vil ikke udgøre eller fortolkes som brud på immaterialrettigheder ejet af dig.

Eventuel skadeserstatning, som Chiquita kan blive udsat for i forbindelse med brug af eller offentliggørelse af indsendte fotos fremlagt og ejet af dig, vil blive indhentet fra dig.

 

9.  FORTROLIGHED: Når du deltager i reklamekampagnen indvilliger du i alle vilkår og betingelser i arrangørens fortrolighedspolitik, som er tilgængelig på  http://www.chiquita.com/privacy

 

Når du registrerer dig via Facebook til deltagelse, indvilliger du også i, at Facebook indsamler og behandler dine personlige data i overensstemmelse med dine personlige Facebook‑indstillinger og i overensstemmelse med Facebooks brugsbetingelser og fortrolighedspolitik.  For at undgå tvivlsspørgsmål er Chiquita ikke ansvarlig for behandling af data indsamlet af Facebook.

Dette afsnit 9 gælder kun med hensyn til personlige data, der indsamles og behandles af Chiquita.

 

Behandling af alle personlige data udføres af Chiquita Denmark.

[Cylindervägen 12, P.O. Box 4066, S-13104 Nacka, Sverige]

 

I overensstemmelse med relevant gældende lovgivning, med undtagelse af data, som behandles og lagres i databaser, der styres af Facebook, vil dine personlige data blive registreret og lagret eksklusivt i de databaser, der styres af Chiquita, og, med undtagelse af det beskrevne i afsnit 8, vil Chiquita udelukkende bruge informationen til denne reklamekampagnes formål. Du accepterer, at dine personlige data kan lagres og behandles af Chiquita under reklamekampagnen. Chiquita garanterer, at dine personlige data ikke videregives til tredjeparter.

Du har ret til at få adgang til, ændre i og slette dine personlige data. Du har også ret til at fremsætte indsigelser inden for rammerne for behandlingen af dine personlige data, hvis du mener, der er alvorlige og legitime årsager hertil. Du skal være opmærksom på, at slettelse af dine personlige data fra databasen automatisk vil føre til, at du udelukkes fra reklamekampagnen. Effektuering af disse rettigheder kan kun ske ved at sende en e-mail til infoDK@chiquita.com For information eller spørgsmål om databeskyttelse og fortrolighed kontaktes: infoDK@chiquita.com.

 

10. ERSTATNINGSANSVAR

10.1.      Chiquita er ikke ansvarlig for direkte eller indirekte skader, der måtte opstå under arrangering af eller deltagelse i reklamekampagnen, uanset årsagen eller konsekvenserne af sådanne skader, herunder skader forårsaget af:

a)            deltagerens krænkelse af tredjeparters immaterialrettigheder

b)            det indhold, der lægges på websiden af deltageren

c)            deltagelse af en mindreårig i reklamekampagnen uden tilladelse fra dennes forældre eller juridiske værge

d)            problemer med internetforbindelsen, eventuelle andre problemer med telekommunikationsnetværket, hardware, software, ISP'er, problemer forårsaget af virusser, tekniske problemer af nogen art, hacking, retskendelser eller obligatorisk lovgivning

e)            manglende modtagelse af registreringsformularen fra Chiquita i tilfælde af force majeure, ondsindet indblanding fra en tredjepart, forbindelsesproblemer eller andre problemer, der måtte opstå og som ligger uden for Chiquitas indflydelse

f)             ændringer foretaget i disse vilkår og betingelser eller annullering af reklamekampagnen.

10.2        Med undtagelse af tilfælde af alvorlig eller tilsigtet ureglementeret adfærd kan hverken Chiquita, dets personale eller tredjeparter, som er med til at arrangere eller reklamere for reklamekampagnen, holdes ansvarlige for eventuelle skader af nogen som helst art (herunder personskader eller eventuelt tab eller skader, uanset om disse er direkte, indirekte, ubetydelige eller af betydning), som ville være opstået som følge af arrangering af eller deltagelse i reklamekampagnen, angivelse af deltagerne eller uddeling af præmierne.

10.3        Chiquita tager som regel ikke ansvar, hvis deltageren ikke tager imod/accepterer levering, uanset grunden, eller hvis han/hun ikke giver Chiquita besked inden for rimelig tid, som fastlægges alene af Chiquita, om eventuel ændring af leveringsadresse. Chiquita tager heller ikke ansvar for præmier, der ikke ankommer, hvis det skyldes andre omstændigheder uden for Chiquitas kontrol, eller for skader, der måtte være tilstødt præmierne under transporten.

10.4.      I tilfælde af en fejl, uanset hvordan den er opstået, uanset om det er en produktionsfejl eller andet, og uanset om den er åbenlys eller ej, som på nogen måde påvirker reklamekampagnen, forbeholder Chiquita sig retten til at håndtere reklamekampagnen som om fejlen ikke var opstået. Chiquita kan, når Chiquita finder det passende og/eller muligt, vælge at informere deltagerne om fejlen og rette den.

10.5. Chiquita vil ikke være ansvarlig for eventuelt opståede skader eller for eventuelle konsekvenser i forbindelse med brugen af præmier vundet af deltageren.

10.6. Chiquita er heller ikke ansvarlig for tredjeparts eventuelle brug af billeder/fotos lagt ud på Chiquitas Facebook‑væg.

 

11. AFGØRELSE AF TVISTER. Alle klager eller tvister i forbindelse med disse vilkår og betingelser skal rettes til arrangøren Chiquita via følgende kontaktadresse:

[Cylindervägen 12, P.O. Box 4066, S-13104 Nacka, Sverige]

[infoDK@chiquita.com]

 

I tilfælde af tvister i forbindelse med disse vilkår og betingelser indvilliger deltagerne og Chiquita i at tale med hinanden for at finde en mindelig løsning på tvisten.

Alle Chiquitas beslutninger er endelige og bindende på alle områder i forbindelse med reklamekampagnen. De kan ikke appelleres.

 

12. Chiquita forbeholder sig retten til at ændre disse vilkår og betingelser uden forudgående varsel.

 

Grusomme Mig 3 © Universal Studios. Alle rettigheder forbeholdes.

 

Universal Picture Marketing, en afdeling af Universal Film Exchanges L.L.C. er IKKE sponsor af eller på nogen måde forbundet med denne reklamekampagne.